Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  سئو در مشهدر سئو در مشهدر

مقالات حرفه ای سئو سایت

با گراف دانش گوگل آشنا شويد!


گراف علم گوگل كه در سال 2012 ارائه شد، يكي‌از شيوه هاي تاثيرگذاري ميباشد كه گوگل با به كارگيري از آن به فهم و شعور نيت شخص كاوش كننده و نيز رابطه در بين موجوديت هاي حقيقي وواقعي مي‌پردازد. سئو در مشهد به عبارت ديگر اين گراف مدلي هوشمندانه و متصل به مخزني گسترده از موجوديت ها و داده ها بر طبق حقيقت گوگل ميباشد كه مقصود آن شعور ارتباطات حقيقي وواقعي جانور در ميان اين داده ها ميباشد. در چنين گرافي گوگل به جاي اينكه به تعبيروتفسير لغات كليدي كاوش گرديده بپردازد، به گمانه زني در رابطه غرض مخاطب از كاوش خواهد پرداخت.

 

گراف علم گوگل كه در سال 2012 ارائه شد، يكي شيوه هاي تاثيرگذاري ميباشد كه گوگل با استعمال از آن به فهم نيت شخص كاوش كننده و نيز رابطه دربين موجوديت هاي حقيقي وواقعي ميپردازد. به عبارت ديگر اين گراف مدلي هوشمندانه و متصل به مخزني عظيم از موجوديت ها و داده ها مبني بر حقيقت گوگل ميباشد كه غرض آن شعور ارتباطات حقيقي مو جود در بين اين داده ها است. در چنين گرافي گوگل به جاي اينكه به تعبيروتفسير عبارات كليدي كاوش گرديده بپردازد، به گمانه زني در رابطه غرض مخاطب از كاوش خواهد پرداخت.

مبتني بر آن چه گوگل تيتر داشته ميباشد، تبديل شدن از يك موتور اطلاعاتي به موتور علم بزرگترين مقصود گراف علم گوگل ميباشد. جذاب ميباشد بدانيد كه گوگل با استعمال از امكان ادراك معناشناختي كاوش و برقراري رابطه دربين مفاهيم با استعمال گراف علم موضوع اي را مهيا مي سازد كه داراي ربط ترين داده ها با جستجوي مخاطب در پنجره اي بنا شده در سمت راست نتيجه ها كاوش اكران داده گردد.

قابل ذكر ميباشد كه تا تعدادي وقت پيش حاصل ذكر شده اثبات بودند. البته امروزه اين حاصل گوناگون بوده و قابليت و امكان رزرو بليط سينما، تماشاي فيلم هاي يوتيوب، گوش دادن موسيقي و كارهايي از اين قبيل را مهيا مي‌سازند. گراف علم گوگل تاثير بسيار به سزايي در تقويت اعتبار برندها و نيز بهتر چشم شدن آنها داراست.

اين نوشته‌ي علمي از مطالب فراگيري بهينه سازي گروه اينترنت وان ميباشد كه اميد‌است‌ آيتم اعتنا شما قرار بگيرد.

خصوصيت هاي گراف علم گوگل

همانگونه كه پيش خيس اشاره كرديم، گراف علم گوگل بر طبق جستجوي مخاطب فعاليت نموده و داده ها خويش را بعداز استخراج از ويكي پديا و فري بيس در چنگ ايشان قرار مي‌دهند. ديدني ميباشد بدانيد كه امروزه برگزيدگان موتورهاي كاوش گراف علم را مد لحاظ قرار داده و در درحال حاضر فعاليت كردن بر روي آن مي باشند.

قابل ذكر ميباشد كه گراف علم گوگل صرفا يك پنل به خواسته ارائه جزئيات و شرح حالا نبوده بلكه مورد اي را مهيا ساخته ميباشد كه يوزرها با موضوعات سرچ گرديده تعامل قابل توجهي برقرار كنند. از جمله شخصي كه به جستجوي نهايي بازي از تيم بازي هاي ويدئويي گوست ريكان مي‌پردازد، ضمن اين كه به مطالعه بخش هايي از مقاله ها داراي ارتباط جان دار و استخراج گرديده از ويكي پديا درگير ميشود، اين قابليت و امكان را دارااست كه به تثبيت امتياز براي بازي ذكر شده پرداخته و يا اين كه راجع‌به آن به طرح پرسش و اخذ پاسخ مبادرت نمايد. ضمن اين كه قابليت مشاهده آخري خبر‌ها درباره با بازي نيز براي يوزرها آماده است.

مثلا مهمترين خصوصيت هاي پنل گراف علم گوگل مي شود به قابليت و امكان تثبيت لينك و پيوند هاي قانوني مرتبط با تارنما و شبكه‌هاي‌اجتماعي، تثبيت عكس، قابليت و امكان توليد استوري، قابليت و امكان ساخت پست به يار متن و عكس و فيلم، قابليت و امكان هايپرلينك در استوري، قابليت و امكان ساخت‌و‌ساز نظرسنجي و امكان اعلام روي داد و نشان دادن تاريخ و پيوند نام نويسي در گراف اشاره كرد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/7/21 ساعت: ۱۴ توسط:mashhadseo :